‏‏بازی با میلیون ها طرفدار در جهان‏بازیکنان برتر!‏بازی که عاشق تست کردن ضریب هوشی شماست‏درهرجای دنیا با دوستان خود این بازی رو تجربه کنید‏کارکتر های کیوت(بامزه)‏اواکادو

تاريخ : شنبه 18 تير 1401 | 22:06 | نویسنده : محمد راستان |
‏‏داستان این بازی و اصل موضوع به این شرح است:در آینده دور، انسان توسط نژاد بیگانه مورد حمله قرار می گیرد. نیروهای دشمن ربات در تمام مستعمرات و حتی در زمین پیشرفت می کنند. دانشمندان یک سلاح جدید برای شکست دادن دشمن پیدا کرده اند، اما تحقیقات ما مورد حمله قرار گرفته است. ما باید اطلاعات جمع آوری شده را انتقال دهیم.کمی وقت بگذارید. ویدئو معرفی بازی‏انبوهی از روبات ها، بیگانگان و سایبورگ ها قصد حمله به پایگاه شما را دارند و شما باید در برابر پایگاه خود مقاومت کنید.از زرادخانه مرگبار و متنوع سلاح گرم، موشک، سلاح های انرژی، و همچنین حمایت از هواپیماهای بدون سرنشین برای نابودی دشمن استفاده کنید. شما می توانید به تنهایی مبارزه کنید و یا با کاربران دیگر در حالت چند نفره آنلاین بازی کنید!‏ویژگی های بازی:‏★ گرافیک 3D شگفت انگیز.‏★ در حالت تک نفره میتوانید بدون نیاز به اینترنت بازی کنید.‏★ چند نفره آنلاین: تا 8 بازیکن می توانند با هم بازی کنند!‏★حالت های مختلف بازی deathmatch, team deathmatch, assault, defence, survive‏★ انواع سلاح. 28 اسلحه مرگبار‏★ وجود بسیاری از انواع شخصیت که هر کدام با توانایی های ویژه ای خاص هستند.‏★ وجود بسیاری از مدل های هواپیماهای بدون سرنشین‏★ رتبه بندی جهانی. تبدیل شدن به بهترین ناوشکن ربات در جهان!‏★ انواع دشمنان. روبات ها، بیگانگان، سایبورگ ها و….‏★ حجم کم زیر 50 MB!

تاريخ : شنبه 18 تير 1401 | 22:06 | نویسنده : محمد راستان |
بازی های تیراندازی زیادی وجود دارد که هرکدام مکانیک های مخصوص به خودشان را دارند اما اشتباه نکنید، وقتی که چاشنی دنیای ویران شده و زامبی ها به یک عنوان اضافه شود، اثر نهایی کاملا متفاوت خواهد بود و ما چیزی شبیه به Last day on erth را خواهیم دید، با مایکت همراه باشید. ویدئو معرفی بازیگیمپلیبازی Days after یک عنوان در سبک تیراندازی و بقا است که شما باید در آن با زامبی های ترسناک آخرالزمانی روبرو شوید، در اینجا حق اشتباه کردن ندارید وگرنه کشته خواهید شد، قهرمان خود را انتخاب کنید و قدرت هایش را ارتقا دهید.برای زنده ماندن تلاش  و منابع و سلاح های مورد نیاز خود را جمع آوری کنید، پایگاه خود را بسازید و نگذارد که دشمنان به آن وارد شوند، این تمام چیزی است که باید از گیمپلی بازی انتظار داشته باشید.بازی ویژگی های جذابی دارد که شامل موارد زیر خواهد شد:شکار زامبی هاماموریت های اصلی و فرعی متنوعمکان های زیبا و نقشه بزرگحیوانات خانگیتعامل با سایر NPC هاسفری که برای ماجراجویی آغاز کرده اید اصلا آسان نخواهد بود، در این شبیه ساز بقا شما باید با گرسنگی و زنده ماندن دست و پنجه نرم کنید، اینکه بتوانید تا آخرین لحظه روی ریل بمانید و حرکت کنید، اصلا کار آسانی نیست اما اگر کمی استراتژی داشته باشید قطعا موفق خواهید شد، مکان های مختلفی برای کاوش در بازی وجود دارد و شما با کامل کردن هر ماموریت میتوانید نقشه بازی را هم گسترش  و قدرت خودتان را هم افزایش دهید.

تاريخ : شنبه 18 تير 1401 | 22:06 | نویسنده : محمد راستان |